.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجبار کارمندان و پرسنل برای بستن کراوات

آیین نامه برخی از شرکت های خصوصی و رستوران ها نشان می دهد که بستن کراوات برای کارمندان و پرسنل مرد اجباری است.
برخی از شرکت های خصوصی و رستوران های سطح شهر، بستن کراوات توسط کارمندان و پرسنل خود را در آیین نامه خود مکتوب کرده و اگر هر یک از پرسنل و یا کارمندی از این بند سرپیچی کند، مورد تنبیه و جریمه قرار خواهد گرفت.

بنابراین گزارش از دید صاحبان و مالکان، بستن کراوات در این رستوران ها و شرکت ها موجب بالا رفتن سطح کیفیت ظاهری شده و به جذب مشتری کمک می کند.

همچنین برخی از این شرکت ها برای بازاریابان خود، بندی را قرار داده اند که در زمان عقد قرارداد حتما باید با ظاهری آراسته و با پوشش کراوات در محل عقد قرارداد حاضر شوند.

نکته دیگر آنست که برخی از برندهای تولید لباس مردانه در داخل کشور نیز فروشندگان خود را ملزم به بستن کراوات می کنند اما به هیچ عنوان به این نکته توجهی ندارند که کراوات لباسی ایرانی اسلامی نبوده و جزئی از فرهنگ غربی محسوب می شود.

علاوه بر آن شوهای لباس مردانه که در داخل کشور و توسط شرکت های داخلی نیز برگزار می شود از این قاعده مستثنی نبوده و کراوات را جزئی تفکیک ناپذیر در میان لباس های ایرانی توصیف می کنند!

این در حالیست که بستن کراوات در فرهنگ اسلامی ایرانی، منسوخ شده و جایگاهی ندارد و سران مملکتی و کشوری حتی در کنفرانس های بزرگ بین المللی نیز از پوشش کراوات استفاده نمی کنند./جهان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.